Friday 11 May 2012

CHARGER.......!!!

Assalammualaikum......

Fuhh.....terasa lama yang amat aku tak buka blog sendiri. Bukan setakat blog sendiri je, facebook, email semua pun tak dapat buka. Hujung bulan lepas aku balik kampung, masa duk mengemas barang barang nak bawak balik subang, boleh plak aku termiss nak ambik charger notebook kat dalam bilik. Terasa cam hampeh gila ah. Last last terpaksa la merayu dengan adik mintak dia tolong pos kan charger aku. Terasa meronta gila gila ah bila tak ada charger. Dan semalam baru dapat. Alhamdulillah...huhu

Masa balik kampung hari, aku ada banyak cerita yang nak di kongsikan, insyaallah ada masa nanti aku akan ceritakan. Baanyak sangat sangat dowwww...........huhu. Tapi bad news is my phone are 'sick' and all the photos of the story are inside the phone. uwaaaa........... Later i will just write without the picture. Home people still like it okehhh.......

Got to go noww!!!!

No comments:

Post a Comment