Wednesday 4 April 2012

Super Fast Lunch

Assalammualaikum....Hai Darl.

Hari ni mood sangat sangat baik (biapun semalam baru je lepas merajuk dengan enhubby). Okey, sekarang ni waktu lunch aku. Kerje kat bahagian production macam aku ni waktu rehatnya tak tentu. Penah je aku disuruh rehat pukul 11 lebih. Gila awal rehat, masuk keje balik dalam pukul 3 4 petang macam tu perut kompem berkeroncong macam macam lagu la yang akan berkumandang... Tapi apa boleh buat, terima je lah. Dan penah jugak aku keluar lunch pukul 2 petang. Yang ni lagi lah, super duper lewat tahap gaban...

Entry ni aku tak mau nak mlalut panjang panjang sangat. Aku nak terus terang je lah, tujuan utama entry ni dihasilkan adalah untuk show off!!!! hehehe...makaihhhh, berlagak kan... huhu
Oleh kerana rumah aku tersangat la dekat dengan tempat kerje, jadi tiap kali lunch aku mesti balik rumah, kadang kadang tu ada la keluar makan dengan ofismate, tapi tak selalu lah...

Selalunya makan tengahari aku tapau, tapi kalau aku rajin bangn pagi pagi, sebelum pi kerje aku masak masak la dulu.. masak yang simple simple aje. Tadi masa nak balik tetiba rasa nak makan udang plak. On the way balik rumah, singgah kedai jap cari bahan bahan untuk masak udang lah...heheh

Sampai je rumah aku terus masak, korang bayangkan dalam masa tak sampai 10min je....

 Tadaaaaa.............Udang yang aku masak. Tapi sorry, xde nama untuk masakan ni...hahahaha



 Kebetulan kat dalam peti ada petai, so aku buh la petai sekali, nampak cam udang petai masak merah kt. Tak pun udang petai masak cili, tak pun udang masak cili dengan petai...ahhhh...ape ape je lah. hehehe

 Hebat tak saya, dalam masa 10min je leh siapkan satu hidangan. Dan untuk pengetahua umum, saya tak pandai masak..hehe. Main masuk masuk je, kalau nak saya masak lagi sekali masakan yang sama, kompen tak ada rasa sama...hehehe


K lah, dah habis Show offf dah....
Babaiiiiii.....

No comments:

Post a Comment