Sunday 8 April 2012

MOOD ; SEDIH?? KECEWA?? MARAH???

Assalammualaikum....Hai Darl.

Sekarang ni tengah feeling macam macam mood. Tapi semua tu mood yang negative je..hurmmm. Aku nak cerita tapi tak tau mana nak mula dulu. Banyak sangat kan sampai tak tau nak cerita yang ni dulu ke atau nak cerita yang tu dulu...again..hurmmmm.

Before that, actually today i plan with my ofismate to go enjoy at Genting Highland, but last day we find out that there will be a ABPBH la plak...cnfm la crowd sesak, so we cancel all the plan and postpone to other date..

Sambung balik cerita aku. Dah hari ni xde plan apa apa dan malas nak keluar (malas nak keluar sebab awal awal bulan poket dah nipis, tempohari balik kg naik flight...also got story on this, wait yaa). Kalau dah terperuk dalam rumah apa lagi kalo tak layan facebook dan blogs. Lepas buka satu satu page, terbukak la page yang satu ni, tengok je muka dia terus macam macam tafsiran keluar. Mula la ada prasangka bukan bukan kat dia. Biasa la, i jelos u....

Page yang aku bukak tu, page budak perempuan. Dia baik dengan boy (sebab bukan dalam mood syg, so xgna enhubby) aku. Diorang ni blaja sama sama pastu slalu la keluar lepak sama sama. Dah memang kamcing gila la, bagi diorang lah. Well, aku ni perempuan, perasaan iri hati, syak wasangka, serta prasangka sentiasa ada. Lagi lagi bila diorang berhubung tanpa pengetahuan aku. memang la hak priveC diorang nak keluar sama sama ka, nak text sama sama ka, nak colling sama sama ka...tapi aku jelosssssssssss...................

Bagi aku, bila perempuan baik dengan lelaki tipu la kalau tak ada perasaan. Dan tak mustahil jugak kalau suatu hari nanti akan timbul perasaan yang tak sepatutnya wujud. Dan aku pun tak berapa nak suka sangat bila boy aku tu show his caringness towards dis girl. Dengki wooooaaa...
Bila tahu dia layan orang tu punya la baik serta lemah lembut serta penuh hemah, aku akan mula rasa tak sedap hati. Dan prasangka buruk akan mula menyelubungi pikiran yang dah sedia kusut masai nih. Bila aku usulkan tentang perasaan negative aku ni kat dia, ada saja jawapan yang dia akan balas.
Dia plak suka persoalkan keraguan aku pada dia. Dia kata kenapa sampai sekarang masih nak ragu ragu tentang perasaan dia. Kenapa susah sangat nak percayakan dia...

Well dude, its all bout feeling. People feeling are very flexsible lah. Its can change anytime dude. As long as we dont have any confirm bond between us, there still wont be any guarantee that you are mine!!  So, it a normal thing when i have doubt toward you. Sometime.. dont you think that im so love you when i started to get jealous each time you get close to other girls?? mean that i really want you to be mine...alwaysss

k lah....mood dah bertambah sedih plak....huhuuhuhu

No comments:

Post a Comment