Tuesday 17 September 2013

Membebel setelah menyepi.

Assalam mualaikum....

Dear dairy...
Sorry i have been ignoring you for too long. Its not that im already forgot about you..its just a matter of time...huhu

Awal awal lagi dah stat mengarut ngan ayat yang tah pape..layan je la. Maklumla dah lama sangat sangat dah aku tak update apa apa cerita kat blog nih. Otak dah duk karang macam macam dah, cuma tangan je yang tak melaksanakan kerje nya iaitu menaippp...hehe. sekarang dah terserlah yang tangan aku miliki tahap kemalasan yang lebih tinggi berbanding dengan otak aku nih. Yang duapolohpat jam berfungsi...caye tak caye tak???.

Ehhh...jap ek. Apa motip aku nenaip hari ni sebenarnya aku sendiri pun tak berapa nak pasti isi kandungannya. Ada macam macam benda yang nak diceritakan tapi tak tahu nak milakan cerita yang mana dulu. Yang tu nak cerita yang ni pun nak cerita gak..otak pun dah tak tahu nak pilih. Otak ni cuma rajin berfungsi tapi tak berapa bijak dalam membuat pilihan...kutuk otak sendiri. Hehhehhe.

Senarnya nak cerita tentngbab bab kawin aku tu, tapi tak rasa nak cerita pulak. Ada gak nak cerita tentang hal hal kerje, yang ni pun ada tapi gak...

Otak serabut sebenarnya ni. Tak pasti pulak serabut mengenai apa...hmmm

Pwmbuka bicara je lah. Lain kali baru aku menaip elok elok.  Yang ni tak berapa nak elok...huhu


K bye bye....

No comments:

Post a Comment