Sunday 2 June 2013

On her Wedding

Assalam mualaikum..

Juat a short entry. First time update blog gna handphone..agak leceh dan ambik masa yg lama untk aku taip...haihhh. sabar je la.
Al kesahnya sekarang ni tengah musim kenduri kendara. Ramai gak la kawan kawan aku yang langsungkan majlis kahwin mereka dalam musim sekarang nih. Bagi budak budak sekolah sekarng nih musim cuti sekolah. Tapi bagi yang dah abih sekplah dan baya baya aku nih sekarang adalh musim kenduri....hihi.
Kawan rapat aku pun langsungkan majlis pada musim nih. Tapi aku cuma dapat attend satu majlis je..sadis sungguh. Apa boleh buat masa dan keadaan tak mengizinkan. Jauh tu satu hal, tetiba hujung minggu ni xsihat pulak. Badan rasa lemah macam dah demam. Demam la paling menakutkan dalam hidup nih. Serius takut gila. Asal ada rasa rasa ke arah tu je, terus cari panadol, tak pun pastikan dapat rehat yg mencukupi, punya la takut sangat..huhu.
Kalau la sihat walafiat aku berhajat nak balik kampung lagi hujung minggu ni sebab sorang lagi member yang agak ngam ngan aku akan kahwin. Tapi apakan daya tak ada rezeki nak pergi majlis dia..sob sob..

Majlis yg aku attend minggu lepas adalah majlis kawan aku yang agak rapat jugak la. Tak sangka akhirnya dia dah kahwin. Macam cepat je masa berlalu. Kami kenal masa tu form 4, dekat mrsm jeli. Dia housemate aku yang cool lah sebab bila dengan dia, tak de la rasa janggal..apa apa je lah..

Ni malam akad nikah. Cantik sangat veil yang dia pakai time nih. Mula mula tengok terus berkenan dihati..




Overall outfit dan make up sangat sesuai dan cantik mata memandang.huhu..






Tahniah untuk Nik Nurul Akma dan Mohd Ridhuan...akhirnya selamat di ijabkabulkan dan sekarang sudah sah bergelar suami isteri. Semoga kalian akan bahagia dunia akhirat. Insya allah.
Nanti cepat cepat la lahirkan baby comel comel ya..huhu

No comments:

Post a Comment