Tuesday 16 April 2013

SAYA CINTA KAN AWAK

Dear DIA....
 
Saya cintakan awak. Cinta yang sangat mendalam telah tercipta untuk awak. Biar pun macam macam dugaan yang datang, rasa cinta saya untuk awak tetap ada. Cuma kadang kadang rasa cinta tu ada masa nya pasang dan surut. Tapi tak pernah padam, dan saya tak akan biarkan rasa cinta tu padam biarpun cuma untuk sesaat.
 
Saya hidup kerana cinta, dan saya akan terus hidup untuk jaga cinta. Semoga cinta yang lahir ini diberkati oleh Yang Maha Esa. Dilindungi Oleh Yang Maha Kuasa. Dan di redhai oleh Allah s.w.t.......
 
Susah senang saya tempuh hidup ni, saya janji tak kan mensia sia kan awak dan janji tak akan biarkan awak kesunyian tanpa saya. Saya berharap untuk menjadi peneman hidup awak hingga ke hujung nyawa kita. Dengan izin dari Pencipta Yang Maha Agung...Insya Allah.
 
Semoga kita memiliki rasa cinta yang sama, rasa cinta yang tak akan padam dan akan terus membara dalam hati kita. Saya berharap kita mampu untuk sama sama melayari kehidupan mendatang bersandarkan pada rasa cinta antara kita. Cinta adalah segala gala nya untuk kebahagian. Rasa marah, benci, dendam akan tetap wujud dalam hati kita. Tapi dengan ada nya rasa cinta, tak mustahil persaan yang tak sepatutnya itu akan hilang.
 
Saat cinta membara, semua indah dan berseri. Kita semua pasti sedar, tak semudah kata untuk memastikan rasa bahagia kekal selama lama nya. Kita hanya mampu merancang, tapi ada penentu untuk setiap kejadian. Jika sudah ketentuan nya begitu, tiada apa pun mampu mengubah nya. Tapi kita harus yakin, jika kita berusaha sedaya upaya, doa dan tawakal supaya apa yang dirancang boleh di teruskan, Insya Allah dengan izin dari Yang Maha Agung, kita mampu meneruskan apa yang telah dirancangkan itu..
 
Cinta sebenar tak selalu nya indah. Tak selalu nya cerah dan tak kan selalu nya bahagia. Pasti ada onak duri yang mendatang, sama ada untuk mematang kan kita, meguji kita serta mematah kan kita..semua terpulang pada pemikiran dan penerimaan masing masing....
 
Bagi saya. Cinta saya tetap untuk dia. Selama nya akan tetap untuk dia. Dan hanya lah untuk dia. Saya sangat pasti tentang cinta ini. Dia milik saya, biar pun dia bukan milik saya yang hakiki, tapi hakikat nya saya hanya mahukan dia untuk jadi milik saya. Jika takdir yang pisah kan saya dan dia, saya terima seadanya, tapi saya janji akan berusaha sedaya upaya untuk pasti kan perkara itu tak ka terjadi antara saya dan dia. Kerana cinta saya untuk dia..teramat. Noktah!....
 
Kali ni, biarlah satu dunia tahu cinta saya untuk dia..
 
 
 
p/s: sebenarnya mood tengah serabut sebab kantoi.....adeiiii.

No comments:

Post a Comment