Saturday 13 April 2013

FIGHT FOR NOTHING!!!

FIGHT FOR NOTHING!!!
 
Arghhhhhhhh...
Tengah stress dan rasa serabut semacam je...
Susah kalau hidup dengan orang sekeliling yang tak pernah nak paham akan diri kita nih. Lagi lagi bila melibatkan orang yang paling dekat dengan kita. Kadang kadang kita selalu anggap yang orang paling dekat dengan kita adalah orang yang paling memahami kita. Dan kadang kadang jugak kita mengharapkan yang hanya orang tertentu sahaja mengerti siapa kita, tahu kemahuan kita dan memahami siapa kita yang sebenar.
Dan kadang kadang tak semua yang kita harapkan itu berlaku. Orang sekeling dan yang paling rapat dengan kita, kadang kadang boleh menjadi seseorang yang betul betul memahami diri kita. Tapi tak kan selalu nya begitu. Akan ada ketika yang boleh kita rasakan bahawa kita ini sebenar nya asing dari kehidupan mereka. Biarpun mereka adalah golongan yang paling rapat dengan kita, kadang kadang mereka tetap juga akan lupakan kita dan sukar mengerti kehendak, kemahuan serta keinginan kita.
Lumrah alam...tak kan ada seorang pun yang akan betul betul mengerti dan sangup untuk mengerti dan memahami diri kita ini. Hanya kita yang mengerti siapa diri kita yang sebenar. Apa kemahuan kita yang sebenar.
Dan ianya lumrah juga untuk kita merasa memiliki seseorang yang mampu mengerti kita.

2 comments: