Monday 25 February 2013

Engagement - Part 2

Salam...

Lagi tinggal beberapa hari je lagi aku bakal bergelar tunangan orang. Tunang je baru bukan isteri orang pun lagi. Perasaan sekarang ni dah bercampur baur dah. Ada rasa cam best je, ada jugak rasa cam tak ada apapa pun, perasaan serabut pun ada jugak. Entah lah....Patutnya saat saat akhir macam ni dah rasa gementar gemurah tak pun rasa excited tahap gaban...
Tapi bila macam macam hal not fall into right ways, mula la rasa fade up dan putus asa pun ada. Itu sebab la perasaan sekarang nih dah bercampur baur.

Dekat nak majlis nih ada plak hal yang timbul, tu la ni la. Nak anggap dugaan, macam bukan dugaan sangat pun sebab hal yang timbul tak melibatkan pihak yang satu lagi. Semua hal yang timbul dari pihak aku.

Bayangkan dalam beberapa hari sebelum majlis berlangsung sebenarnya barang hantaran aku belum cukup , lagi...hahhaha. Kalau ikutkan hati dan kemahuan aku macam macam barang aku nak beli buat hantaran tapi entah lah......
Aku nak beli barang pelik pelik nanti ada yang tak nak pulak. Banyak komen itu ini aku memang tak kan layan lah.... Nak buat hiasan melampau sikit pun dah sah sah lah kena perli dengan orang sebelah sana. Lagi buat aku rasa cam hampeh pulak.

Nak buat pelamin gempak kan nanti orang terkejut pulak. Nak buat simple simple ala ala DIY pulak tak ada yang sedia membantu tolong buatkan pulak....adeiiii...........
Bab make up pulak aku nak simple simple je, buat ala ala make up je, tapi kalau dah nak mintak orang buatkan sah sah la harga mahal nak mampus pastu dah sah jugak lah make up nya akan tebal macam kak ngah nak kawin dengan anak Dato....haihhhh

Stress lah macam nih.......


1 comment:

  1. wah.. ida tunang senyap2 je.. bila kawin nye ida?hehe.. upload la gmbr tunang byk2 kat blog nie..

    ReplyDelete