Sunday 1 July 2012

BISKUT RAYA

Assalammualaikum......

Sekarang baru je masuk bulan Julai @ Shaaban, next month Ramadhan.....huhu. Tapi alkisah nya aku sekarang ni dah mula terasa bahang nak buat biskut raya. Gila melampau awal kan kan...hahhaha. Dalam kepala otak ni dah plan macam macam jenis biskut raya dah.
Haishhh...Aku ni memang hantu buat biskut raya. Kalau buat bisnes okeh jugak kan. Yalah dah hantu buat biskut, buat banyak banyak pastu jual. Mana tahu kalau dapat sambutan.......masyukkk lah raya nanti. hhuhuhu. Tapi berangan je la, tahap kerajinan belu sampai tahap yang boleh buat biskut sampai berozen dozen dan kalau mampu buat sekali pun, belum tentu biskut yang aku buat tu akan mendapat sambutan. Silap haribulan orang campak dalam tong sampah sebab cakap makan biskut aku macam makan tepung gandum bakar. Baik makan biskut tawar cap Ping Pong @ Hup Seng lagi bagus kot. Hahahhhaha.

Tapi, tiap tiap tahun aku tak pernah termiss buat biskut Tart nenas. Ni memang feberet mak dan adik lelaki aku. Tak buat biskut ni memang tak sempurna la raya aku. Tengok, sampai tahap tu sakali dow....hehe

Next time aku aku kongsi resepi biskut yang bakal aku buat ek...
okeh...........sekian.

No comments:

Post a Comment