Monday 26 March 2012

First Second Third or Forth

Assalammualaikum.....hai Darl.

Akhirnya dapat jugak aku cipta semula diari alam maya nh... Seperti yang tertera diatas, sebenarnya ni tah blog yang ke berapa aku dah buat. Tapi semua nya dah terkubur almaklum lah jarang jarang ada masa nak online, ngadap lappy ni pun bukan nya selalu. Jadi kesemua blog yang dah penah buat tu dah tak boleh nak ekses lagi dah. Macam macam punca lah, ada yang aku sendiri tak ingat password, ada yang email dah tak valid, ada saje lah penyebab yang menghalang nya....

Bila dah ada acct baru nh, nanti lepas ni boleh la aku share cerita apa apa yang aku rasa nak share lah. Sebenarnya aku ni jenis yang suka bercerita (bukan bercerita macam penglipur lara tuuu yaa..), masalah nya aku tak banyak kawan yang sudi dengar ceritas dari aku, jadi terpaksa la aku cari alternative lain untuk menceritakan apa apa hal yang aku nak cerita... ahhh apa apa je lah...hhuhuh

okey, sekian sahaja untuk kali pertama intro dari aku...

No comments:

Post a Comment